تولید ماشین ظرفشویی صنعتی تولید ماشین ظرفشویی صنعتی .

تولید ماشین ظرفشویی صنعتی

راهنمای مختصر ماشین ظرفشویی صنعتی

ماشین ظرفشویی صنعتی:

حتی اگر در ماشین ظرفشویی صنعتی همان کار یک واحد مسکونی را انجام دهد، آن ها در واقع لوازم بسیار متفاوتی هستند. دو تفاوت بارز در اندازه و قدرت است. ماشین ظرفشویی صنعتی بسیار بزرگ تر است و ظرفیت بالا تری برای ظروف دارد. فقط منطقی است که این ماشین ها به طور قابل توجهی از قدرت بیشتری برخوردارند تا بتوانند برای بار بیشتر جای بگیرند. هنوز هم انواع مختلفی از ماشین های ظرفشویی صنعتی وجود دارد. بعضی از آن ها در تمیز کردن انواع خاصی از ظروف ظروف تخصص دارند، در حالی که سایرین و اندازه آن ها متفاوت است تا متناسب با انواع فضا های تجاری آشپزخانه باشند.

ماشین ظرفشویی صنعتی دمای بالا و پایین:

·        درجه حرارت بالا:

یک ماشین ظرفشویی صنعتی که از آب فوق العاده گرم شده برای تمیز کردن ظروف استفاده می کند به عنوان ماشین ظرفشویی صنعتی با درجه حرارت بالا (دمای بالا) شناخته می شود و به طور کلی یک قیمت بالا تری از ماشین ظرفشویی کم دما دارد. یک ماشین ظرفشویی صنعتی با دمای بالا باید به دمای 180 درجه شستشو برسد تا واجد شرایط "دمای بالا" باشد و توسط بنیاد ملی بهداشت تأیید شود. یک ماشین ظرفشویی صنعتی با دمای بالا به دلیل توان مصرفی برای گرم کردن آب، انرژی بیشتری نسبت به مدل کم دما مصرف خواهد کرد. این واشر ها همچنین دارای ویژگی خشک شدن فلاش هستند که به سرعت ظروف تازه چرخش یافته را خشک می کند. علاوه بر این، آن ها نیازی به استفاده از محلول ضد عفونی کننده ای ندارند که مدل کم دما استفاده می کند. آب گرم به اندازه کافی داغ است که می تواند ظروف را به درستی تمیز کند.

·        دمای پایین:

برخلاف واشر های بلند، این واحد ها از مواد شیمیایی ضد عفونی کننده برای تمیز کردن ظروف استفاده می کنند. آب مورد استفاده به دمای کافی بالا نمی رود تا ظروف را به درستی تمیز کند. به دلیل این کمبود H2O گرم شده، این واحد ها بخار و گرمای کمتری نسبت به ماشین آلات با درجه حرارت بالا تر ایجاد می کنند. این برای بسیاری از مشاغل یک مزیت محسوب می شود زیرا به سهولت در یک محیط کاری امن کمک می کند. از آن جا که ماشین ظرفشویی صنعتی با دمای پایین به نوعی عنصر تمیز کننده نیاز دارد، مهم است که بدانید واحد های شما از چه نوع مواد شیمیایی استفاده می کنند. درست مثل ماشین ظرفشویی خانگی، مدل های صنعتی نیز می توانند از شوینده مایع یا پودر استفاده کنند. اطمینان حاصل کنید که هر کدام از مواد پاک کننده ای که تصمیم می گیرید به ظروف خاص و ظروف شیشه ای محل کار شما آسیب نمی رساند.

ماشین ظرفشویی صنعتی، یکی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی است که در هر آشپزخانه ای سبب صرفه جویی در وقت، مصرف آب، مواد شوینده و ... می شود.

سبک های ماشین ظرفشویی:

·        زیر حساب:

این نوع ماشین های ظرفشویی صنعتی معمولاً کوچک تر یا جمع و جور تر هستند. احتمالاً بیشترین شباهت را به ماشین ظرفشویی های مسکونی دارند. بسیاری از مدل های مختلف می توانند به عنوان یک واحد مستقل یا توکار عمل کنند و به ویژه همه کاره باشند. فشرده بودن این واشر ها، آن ها را به گزینه ای مناسب برای کافی شاپ ها یا رستوران های مستقلاً متعلق به خود تبدیل کرده است که ممکن است آشپزخانه کوچک تر باشد و از ظروف کمتری عبور کند.

ماشین ظرفشویی صنعتی زیر میز حتی ممکن است ویژگی هایی مشابه واحد مسکونی داشته باشد که استفاده از آن ها را آسان تر کند. به عنوان مثال، بعضی از مدل ها دارای گزینه های شروع دکمه ای و چرخه شستشو هستند که برای صرفه جویی در مصرف انرژی، آب با دمای پایین تر ارائه می دهند. تفاوت خارق العاده در مورد این واحدهای تجاری این است که بر خلاف ماشین ظرفشویی شما در خانه این ها می توانند بار ها و بار های ظروف را با سرعت باور نکردنی تمیز و شستشو دهند. برخی ادعا می کنند که می توانند ظرف یک ساعت 20 قفسه ظرف را تمیز کنند. ویژگی هایی از این قبیل به شما کمک می کند تا آشپزخانه شما به راحتی کار کند در حالی که جریان ثابت ظروف تمیز را برای شما فراهم می کند، آماده استفاده مجدد و تمیز دوباره است.

·        نوع درب:

این ها احتمالاً متداول ترین انواع ماشین ظرفشویی صنعتی هستند. نسبت به اندازه آن، دستگاه همراه خواهد بود و می تواند تعداد مشخصی قفسه ظرف را در خود جای دهد. این ها با ظروف پر می شوند و داخل واشر پر می شوند و چرخه شروع می شود. این ماشین ها کاملاً بزرگ تر از نوع زیر حساب خود هستند و به همین ترتیب، به طور کلی می توانند ظروف بسیار بیشتری را جای دهند. غالباً آن ها دارای یک ویژگی سوئیچ ایمنی هستند که اگر درب کشویی بزرگ به طریقی باز شود، چرخه را خاموش می کند.

در یک رستوران شلوغ و بزرگ تر، این ماشین های ظرفشویی صنعتی می توانند ایده آل باشند. ظرفیت آن ها بیشتر است و بنابراین، به طور متوسط​​، می توانند ظرف های کمتری از ظرفشویی صنعتی زیر ماشین را ظرف های دیگر تمیز کنند. شایان ذکر است، اگر چه آن ها می توانند با بار تمیز کردن سنگین تر مقابله کنند، اما در نهایت با استفاده از آب و مواد شوینده تمیز کننده بیشتری استفاده می کنند. هنوز هم این ها لوازم قدرتمندی هستند که در اکثر رستوران ها گمشده نخواهید دید.

ماشین ظرفشویی:

ماشین های ظرفشویی شیشه ای می توانند در اندازه های مختلفی تولید شوند، اما نکته ثابت در مورد آن ها توانایی شستشوی سریع و ایمن مقادیر زیادی از ظروف شیشه ای است. این واحد ها فشار و قدرتی را که یک ماشین ظرفشویی صنعتی معمولی دارد، نخواهند داشت، به این دلیل که شیشه شکننده تر است، مخصوصاً وقتی که در دمای بالا گرم شود. هنوز هم شناخته شده است که این ماشین های ظرفشویی تخصصی قادر به تمیز کردن بیش از 1000 لیوان در یک ساعت هستند. با توجه به این کارایی، آن ها خصوصاً در کافه ها یا رستوران هایی که یک ساعت شاد مخصوص دارند بسیار محبوب هستند.

ماشین ظرفشویی نوار نقاله:

این ممکن است بزرگترین ماشین ظرفشویی صنعتی موجود باشد. با توجه به اندازه واحد، این ها نیز واشر های بسیار قدرتمندی نیز هستند. برخی می توانند حداکثر 1000 قفسه در روز را تمیز کنند، و آن ها را برای آشپزخانه هایی که از ظروف و ظروف شیشه ای زیادی عبور می کنند ایده آل می کند. به عنوان مثال، در بیشتر سفره خانه ها احتمالاً از ماشین ظرفشویی نوار نقاله استفاده می شود زیرا لیوان ها، بشقاب ها و کاسه ها دائماً نیاز به شستشو، استفاده و شستشوی دوباره دارند. این مدل ها می توانند به عنوان مدل های کم دما یا دمای بالا ظاهر شوند. صرف نظر از نوع دما، همه ماشین های ظرفشویی نوار نقاله برای سیم کشی سخت نیاز به کار برق دارند، فقط به دلیل سنگین بودن و سنگین بودن آن ها.

انواع مختلف و متنوعی از ماشین های ظرفشویی صنعتی وجود دارد. وقتی به همه مارک های موجود امروز فکر می کنید، لیست انتخابی فقط طولانی تر می شود. برای انتخاب نوع واشر مناسب برای کار خود، از این مقدمه در دنیای ظرفشویی های صنعتی استفاده کنید. خواه به دنبال ماشین ظرفشویی از نوع نوار نقاله با درجه حرارت بالا یا مدل از نوع درب کم دما باشید، مطمئنا یک ماشین ظرفشویی صنعتی برای شما و آشپزخانه شما وجود دارد.

آیا در خصوص ماشین ظرفشویی صنعتی سوالی دارید؟

گروه تولیدی و صنعتی تجهیز گستر، تولید کننده و تامین کننده پیشرو ماشین ظرفشویی صنعتی و طراحی آشپزخانه صنعتی و تجهیزات  آشپزخانه صنعتی است که راه حل های سفارشی را برای نیاز های مختلف مشتریان ارائه می دهد.

ماشین ظرفشویی صنعتی شرکت تجهیز گستر خاورمیانه، یک سرمایه گذاری عالی است. ماشین ظرفشویی صنعتی شرکت تجهیز گستر با دوام و کاربردی است و در برابر شرایط شدید در هر شرایطی سازگار است و برای استفاده های صنعتی، خانگی و نهادی ایده آل است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ماشین ظرفشویی صنعتی، فرآیند تولید ماشین ظرفشویی صنعتی و همچنین اطلاع از قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی، به وبسایت ماشین ظرفشویی صنعتی تجهیز گستر خاورمیانه مراجعه و یا با کارشناسان و متخصصان تجهیز گستر از طریق شماره تماس های ۰۲۱۴۴۳۷۴۲۸۳ و ۰۹۱۲۸۲۹۹۷۹۳ در ارتباط باشید.

 

 

 


برچسب: ماشین ظرفشویی صنعتی - قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی - تولید کننده ماشین ظرفشویی صنعتی - تولید ماشین ظرفشویی صنعتی - فروش ماشین ظرفشویی صنعتی - خط تولید ماشین ظرفشویی صنعتی - طراحی ماشین ظرفشویی صنعتی - تجهیزات آشپزخانه صنعتی - طراحی آشپزخانه صنعتی - ماشین ظرفشویی صنعتی تجهیز گستر - تجهیز گستر خاورمیانه،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۲۴:۲۵ توسط:شرکت تجهیز گستر خاورمیانه موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده